جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۷
IOTC

آرشیو اخبار - 13 اسفند 1393

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

میزگرد تخصصی بومی سازی استانداردهای میترینگ برگزار شد

میزگرد تخصصی بومی سازی استاندارد های میترینگ با سه محور جایگاه فعلی استاندارد ها، ضرورت تدوین استاندارد های ملی و بررسی و امکان سنجی تدوین استانداردهای مورد نظر مشاوران و تشکل های پژوهشی داخلی برگزار شد.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۱۸

ضرورت بررسی وضعیت اندازه گیری قانونی و تجاری گاز طبیعی کشور

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت اندازه گیری قانونی و تجاری در حوزه گاز طبیعی کشور تاکید کرد و گفت: این مهم در یک میزگرد تخصصی در دومین همایش تخصصی آموزشی سیستم های اندازه گیری هیدروکوبن ها، بررسی می شود.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۵۸

پایانه های نفتی ایران برترین شرکت نفتی در حوزه میترینگ کشور است

مدیرکل نظارت برصادرات و مبادلات نفتی وزارت نفت گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران، یکی از برترین شرکت های نفتی کشور درحوزه میترینگ است.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۴۲

استفاده از کنتورهای جدید گاز در برخی نقاط کشور آغاز شد

شرکت ملی گاز ایران برای استفاده از کنتورهای هوشمند و کنتورهای اولتراسونیک تلاش می کند و هم اکنون استفاده از این کنتورها به صورت پایلوت در برخی از مناطق کشور در حال انجام است.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۱۲

دانش و فناوری های صنعت نفت کشور درحوزه میترینگ ارتقا می یابد

رئیس دانشگاه علم و صنعت برگزاری دومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدروکربورها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را درارتقای دانش و فناوری های صنعت نفت کشور درحوزه میترینگ موثر خواند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۵۰

گام های موثر وزارت نفت در زمینه کسب استانداردهای تجهیزات صنعت نفت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر گامهای موثر وزارت نفت در زمینه کسب استاندارد تجهیزات و کالاهای مصرفی خود گفت: تا کنون در این زمینه جلسات زیادی با وزارت نفت برگزار شده است.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۴۳

تدوین راهبردهای وزارت نفت در حوزه سامانه های اندازه گیری نفت و گاز

معاون وزیر نفت در امور مهندسی گفت: راهبردهای کلان و یکپارچه وزارت نفت در حوزه سیستمهای اندازه گیری نفت و گاز (میترینگ) در وزارت نفت در حال تدوین است.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰

نظام اندازه گیری نفت و گاز با کمک مراکز دانشگاهی به روز می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی از فعالیت ٩٠ دستگاه میترینگ و اندازه گیری نفت و فرآورده های نفتی در پایانه های خارک، نکا و عسلویه خبر داد و گفت: نظام اندازه گیری نفت و گاز با کمک مراکز دانشگاهی به روز می شود.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۱