سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با برگزاری همایش تخصصی و آموزشی سیستم های اندازه گیری

دانش و فناوری های صنعت نفت کشور درحوزه میترینگ ارتقا می یابد

رئیس دانشگاه علم و صنعت برگزاری دومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدروکربورها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را درارتقای دانش و فناوری های صنعت نفت کشور درحوزه میترینگ موثر خواند.

دانش و فناوری های صنعت نفت کشور درحوزه میترینگ ارتقا می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدعلی برخورداری صبح امروز (چهارشنبه ١٣ اسفندماه) در دومین همایش تخصصی آموزشی سیستم های اندازه گیری هیدروکربورها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه تعامل سازنده میان شرکت پایانه های نفتی ایران و  دانشگاه علم و صنعت موجب برگزاری این همایش شده است گفت: برگزاری این همایش دستاورد های ارزشمندی را برای صنعت نفت کشور  دارد.

وی با تاکیدبرگستردگی و پیچیدگی صنعت نفت در کشور گفت: هم اکنون صنعت نفت با توجه به اهمیت  صنعت نفت، از آمادگی کامل دانشگاه علم و صنعت برای همکاری با صنعت نفت  و موسسه  استاندارد در زمینه پروژه های اندازه گیری هیدروکربورها خبر داد و گفت اجرای  جریان های چند فازی و وجود زمینه های تخصصی قوی در صنعت نفت زمینه های همکاری  را گسترش می دهد.

برخورداری با اشاره به طراحی و ساخت نخستین کنتور اولتراسونیک در دانشگاه علم و صنعت در سال ١٣٧٦ تاکید کرد: در حال حاضر در زمینه اندازه گیری نفت خام و مایعات هیدروکربوری چند فازی، پروژه های تحقیقاتی زیادی در این دانشگاه در دست اجراست.

دومین همایش تخصصی آموزشی سیستم های اندازه گیری هیدروکربورها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

(چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید