جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۱
IOTC

آرشیو اخبار - 06 مهر 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

جزیره خارگ پناهگاه بیشترین آهوان ایران/ حمایت پایانه های نفتی از زیستگاه آهوان

علاوه بر پارک ملی استان فارس، پارک گلستان و مناطق حفاظت شده بیدوئیه در کرمان، کالمند یزد، شیراحمد در خراسان رضوی و سهرین زنجان، جزیره خارگ نیز از بیشترین جمعیت آهوان ایران برخوردار است و در این زمینه شرکت پایانه های نفتی ایران از زیستگاه ها این گونه آهوان و محافظت و مراقبت از آنها با سازمان حفاظت محیط زیست کشور همکاری و تلاش می کند.
۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۷

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان خلاق شرکت پایانه های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: بهره گیری از توانمندی جوانان متعهد و خلاق شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران در روند تصمیم سازی ها برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در این شرکت ضروری است.
۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۰

افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت/ پایانه‌ها تجهیز و نوسازی شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تلاش این شرکت برای افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و گفت: در این راستا تاسیسات پایانه‌های نفتی تجهیز و نوسازی شده است.
۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵

رایزنی‌های زنگنه در الجزایر برای تهران پیامدهای مثبتی خواهد داشت

دبیر کمیسیون انرژ با بیان این که موضع ایران از منظر دیپلماسی انرژی، در پی برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های تهران برای احیای سهم خود در بازارهای جهانی نفت خام نتجه بخش بوده است، گفت: پیامدهای مثبت رایزنی‌های وزیر نفت در الجزایر را در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد.
۶ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۴۵

آغاز نشست الجزیره قیمت نفت را بالا برد

ورود نمایندگان بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان به اجلاس الجزیره برای گفت‎و‎گو درباره راه‎های کمک به بازار نفت سبب شد در معاملات دیروز (دوشنبه پنجم مهر ماه) قیمت نفت افزایش یابد.
۶ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۴۲