چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۰
IOTC
سه شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۸۳۱
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
موسوی تاکید کرد:

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان خلاق شرکت پایانه های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: بهره گیری از توانمندی جوانان متعهد و خلاق شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران در روند تصمیم سازی ها برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در این شرکت ضروری است.

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان خلاق شرکت پایانه های نفتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی در نشست هم اندیشی با کارکنان مدیریت منابع انسانی این شرکت تاکید کرد: بستر لازم برای سازماندهی و بهره مندی نظام مند از تخصص و تجارب کارشناسانه و خلاقانه جوانان متخصص، متعهد، باانگیزه و پرنشاط در مناطق عملیاتی پایانه های نفتی ایران باید فراهم شود.
 
وی ادامه داد: دستیابی به جایگاه نخست پایانه های نفتی در سطح منطقه خاورمیانه و تبدیل شدن به یکی از سه پایانه نفتی برتر جهان از نظر ظرفیت، دقت، کیفیت، سرعت و ایمنی عملیات، توانایی مالی و قابلیت های تخصصی، فنی و مدیریتی، مهمترین هدف راهبردی ما در این شرکت است از این رو استفاده از جوانان با انگیزه و خلاق در راستای تحقق این اهداف راه گشاست.
 
موسوی یادآور شد: شرکت پایانه های نفتی ایران با ماموریت انجام عملیات، دریافت، ذخیره سازی و صادرات بیش از 95 درصد از نفت خام کشور از طریق بنادر نفتی جنوب کشور، نقش کلیدی در صنعت نفت کشور دارد؛ توانسته ایم با استقرار سیستم یکپارچه مدیریتی گام های بلندی در جهت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب برداریم.

وی تصریح کرد: این موفقیت تنها با میدان دادن و اعتماد کردن به نیروی انسانی متعهد، خلاق و مبتکر و همچنین همدلی، همفکری و تعامل و وحدت رویه در انجام ماموریت ها به دست آمده است.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از مسئولان مدیریت منابع انسانی این شرکت خواستار ارائه راهکارهای بیشتر برای افزایش انگیزه نیروی انسانی متعهد، به منظور ارتقای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری در این شرکت شد.
(سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید