رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات بین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه، گفت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا با خلاقیت، سرعت در انتقال صحیح اطلاعات، ایجاد ارتباطات دو سویه و چند سویه با بدنه سازمان و ذینفعان، درک صحیح از سیاست ها، اهداف و راهبردهای شرکت و تدوین دستورالعمل های رسانه ای، به یک سازمان رسانه ای قدرتمند برای جریان سازی خبری در ابعاد داخلی و ملی تبدیل شوند
۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲