چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱
IOTC
سه شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران؛

ضرورت هم‎افزایی، ایجاد انسجام و بهره‌‎مندی از رویکردهای جدید رسانه‎ای در روابط عمومی‎های نفت

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات بین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه، گفت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا با خلاقیت، سرعت در انتقال صحیح اطلاعات، ایجاد ارتباطات دو سویه و‌ چند سویه با بدنه سازمان و ذینفعان، درک صحیح از سیاست ها، اهداف و راهبردهای شرکت و تدوین دستورالعمل های رسانه ای، به یک سازمان رسانه ای قدرتمند برای جریان سازی خبری در ابعاد داخلی و ملی تبدیل شوند

ضرورت هم‎افزایی، ایجاد انسجام و بهره‌‎مندی از رویکردهای جدید رسانه‎ای در روابط عمومی‎های نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مجید بوجارزاده در نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران که صبح امروز ( ۱۰ دی ماه) در محل سالن همایش های شهید بهشتی وزارت نفت آغاز به کار کرد، هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی را تببین اهداف و‌ سیاست های کلی روابط عمومی با حضور مدیران و‌ معاونان مدیرعامل شرکت ملی ‌نفت خواند.

 وی با اشاره به اهمیت دنیای نوین ارتباطات، اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی ها است که به سیاست ها، اهداف کلان، ماموریت ها و چشم اندازهای شرکت متبوع خود تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند به نقش خود در حوزه ارتباطات به عنوان یک سازمان رسانه ای موفق عمل کنند.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: روابط عمومی ها باید خود را به عنوان یک سازمان رسانه ای قدرتمند بشناسند؛ سازمانی که نقش مهمی در انعکاس فعالیت های شرکت ملی نفت ایران به عنوان اصلی ترین و‌ بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور دارد.

 بوجارزاده با اشاره به گسترش فعالیت های رسانه ای در جهان امروز، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید خود را با این مسیر و حرکت شتابان همگام کنند تا بتوانند قدرت خود را در بخش رسانه ای و خبری حفظ و تقویت کنند.

 وی ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات بین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه، گفت: اگر روابط عمومی ها هم‎راستا با ستاد حرکت کنند می توان با تجمیع توانمندی ها و تمرکز بر هدف مشترک به عنوان یک قدرت واحد در حوزه ارتباطات و‌ رسانه عمل کرد.

 بوجارزاده تصریح کرد: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا با کارآمدی، خلاقیت، سرعت در انتقال صحیح اطلاعات، ایجاد ارتباطات دو سویه و‌ چند سویه با بدنه سازمان و ذینفعان، درک صحیح از سیاست ها و اهداف و راهبردهای شرکت و تدوین دستورالعمل های رسانه ای، به یک سازمان رسانه ای قدرتمند برای جریان سازی خبری در ابعاد داخلی و ملی تبدیل شوند.

 وی توضیح داد: روابط عمومی ها باید به سطحی از توانمندی و اشراف بر مسائل و‌ موضوعات روز حوزه تحت مدیریت خود برسند که بتوانند اتفاقات را پیش بینی و برای آن تحلیل و ارائه راهکار دهند که این امر مستلزم باور قلبی و‌ تمرکز و تسلط بر سازمان است.

بوجارزاده، شناخت وضعیت موجود روابط عمومی، شناسایی کاستی ها و نقاط قوت، استفاده از تجهیزات و ابزارهای رسانه ای جدید، تغییر از عملکردهای سنتی به قالب های نوین، مدیریت بحران و‌ تدوین دستورالعمل های برخورد با بحران، برنامه ریزی برای مدیریت افکارعمومی، تدوین استراتژی، برنامه ریزی برای جذب و‌نگهداشت سرمایه های اجتماعی، توجه ویژه به آموزش، توانمندسازی کارکنان، جانشین پروری، مستندسازی و استانداردسازی را از اولویت های قابل توجه روابط عمومی ها برشمرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت انعکاس فعالیت های شاخص شرکت ملی نفت ایران به ویژه فعالیت هایی که در ارتباط با مردم و‌ جامعه است، مانند مسئولیت های اجتماعی، بیان کرد: ارکان جریان سازی در یک سازمان رسانه ای نیازمند ارتباط تنگاتنگ میان مدیران،کارشناسان، شرکت های اصلی و‌ روابط عمومی است که باید به این مهم توجه شود.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خطاب به رؤسای روابط عمومی شرکت های تابعه اظهار کرد: ما به  عنوان روابط عمومی و‌ بدنه اصلی رسانه ای شرکت ملی نفت ایران باید با همگرایی، همکاری و باور قلبی، خود را به عنوان یک‌ قدرت بررگ اقتصادی و رسانه ای بشناسیم و‌ با اطلاع رسانی صحیح، به هنگام و تولید محتوای متناسب با شرایط حاضر خود را با فضای جدید ارتباطاتی دنیای نوین همگام کنیم.

(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید