شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۴
IOTC

آرشیو اخبار - 29 اسفند 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

بارندگی و رعد وبرق شدید در شاهراه صادرات نفت خام کشور/ حالت آماده‌باش در پایانه نفتی خارگ

در پی اعلام وضعیت هشدار از سوی اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر احتمال بارش باران شدید همراه با رعد و برق و جاری شدن سیلاب، با دستور سید پیروز موسوی، فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ ، ستاد بحران شرکت پایانه های نفتی ایران تشکیل شد و کلیه نیروهای عملیاتی به حالت آماده باش در آمدند.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۲۵

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز سال جدید

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲

١٤ فروردین ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

معاونان، مدیران و کارکنان صنعت نفت در روز چهاردهم فروردین ماه سال ٩٦ با وزیر نفت دیدار می کنند.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲

ممنوعیت جابجایی مدیران صنعت نفت تا پایان انتخابات ریاست جمهوری

وزیر نفت با ابلاغ بخشنامه ای جابجایی مدیران صنعت نفت را تا پایان انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه ٩٦ ممنوع اعلام کرد.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲

مسیر خوداتکایی در صنعت نفت از 29 اسفند 1329 تاکنون

صنعت نفت ایران برای دستیابی به خوداتکایی و در اختیار گرفتن مدیریت منابع انرژی خود از بیست و نهم اسفند 1329 تاکنون، راهی طولانی و دشوار را پیموده و در این مسیر، کودتا، جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته است.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲

پیام نوروزی وزیر نفت خطاب به خانواده صنعت نفت کشور

وزیر نفت در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و حلول سال نو با صدور پیامی ضمن شادباش این ایام تصریح کرد: ما توسعه صنعت نفت و به طریق اولی بهره برداری منطقی، کارآمد و ارزش آفرین از منابع ملی کشور را یگانه سرمشق خود دانسته و از هیچ کوششی در تحقق این هدف فروگذار نخواهیم کرد.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۱

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز سال جدید

سال 1395 را که با پیام مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مزین شد، در حالی با افتخار و سربلندی سپری می کنیم که با تلاش های تاریخی شما همکاران سخت کوش در راستای انجام تعهدات، وظایف و ماموریت های خود شاهد توسعه، رشد و شکوفایی و دستیابی به جایگاه مهم شرکت پایانه های نفتی ایران در صنعت نفت کشور می باشیم. این موفقیت بزرگ با عنایت حق و با عزم، اندیشه، همدلی، تعامل و همفکری جمعی شما همکاران عزیز و حمایت و پشتیبانی‌ مدیران ارشد صنعت نفت کشور حاصل شد
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۱