شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۴
IOTC
یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۵۳۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز سال جدید

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز سال جدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در پیام تبریک علی کاردر به مناسبت آغاز سال نو آمده است: «بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد. اینها همه نشانه های هدایت به سوی مبدأ هستی و آفریدگار مهربان برای کسانی است که صاحب اندیشه اند و بر ژرفای عالم وجود می نگرند.

سال ۹۵ سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه تولید صنعت نفت بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران میهن عزیزمان، با تلاش و سعی بی‌وقفه، گام‌های موثری را در جهت اعتلای این عرصه برداریم. در دنیای پر رقابت امروز که توجه به رشد تولید و قراردادهای مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کارکنان خدوم شرکت ملی نفت ایران توانستند با بهره‎ برداری از فرصت‎های ایجاد شده نسبت به توسعه زیرساخت ها، تکمیل پروژه های بزرگ نظیر غرب کارون و فازهای پارس جنوبی، ایجاد بستر ارتباطی با شرکت های معتبر جهان و بازیابی نقش کشور در صادرات نفت، جایگاه شرکت را در سطح بین المللی به صورت چشمگیر ارتقاء بخشند، تا امروز شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان باشیم.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه شما همکاران ارجمند، فرا رسیدن نوروز باستانی و همچنین ۲۹ اسفندماه، سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت را به شما و خانواده معززتان صمیمانه شادباش می گویم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم.»
(یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۲:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید