جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۶
IOTC

آرشیو اخبار - 16 تیر 1397

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

نفت با تحریم ایران به ۱۲۰ دلار می‌رسد

بانک امریکا مریل لینچ اعلام کرد اگر آمریکا موفق شود صادرات نفت ایران را حذف کند، قیمت هر بشکه نفت ممکن است به ۱۲۰ دلار یا بیشتر صعود کند.
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰

شیل آمریکا نمی‌تواند جای نفت ایران را در هند بگیرد

تولیدکنندگان نفت آمریکایی با مهیا شدن برای جنگ تجاری با چین که ممکن است صادرات آمریکا را محدود کند، ممکن است دوستان جدیدی در هند دست و پا کنند اما آیا موفق خواهند شد جای نفت ایران را بگیرند؟
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰

تحریم نفتی ایران، اوپک را از بین می برد

مشاور وزیر نفت گفت: تحریم نفتی ایران توسط ترامپ، اوپک را تضعیف و با تداوم آن در آینده اتحادیه ای به این نام وجود نخواهد داشت.
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰

تحلیلگران نفتی:عربستان قادر به تامین بازار نفت نیست

کارشناسان آمریکایی و اروپایی معتقدند: بعید است عربستان بدون حفاری های جدید بتواند بیشتر از یک میلیون بشکه نفت در روز تولید کند و مانع از افزایش قیمت طلای سیاه شود.
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰

برخورد ترامپ با برخی اعضای اوپک توهین‌آمیز است

وزیر نفت گفت: برخی اقدام‌های سیاسی و بی‌ثباتی‌ها، سبب ایجاد نگرانی در بازار نفت و افزایش قیمت می‌شود؛ مانند دستور توهین‌آمیز رییس جمهوری آمریکا به برخی اعضای اوپک که توهین به حاکمیت ملی کشورهای مستقل عضو این سازمان است.
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰

کره جنوبی : خرید و بارگیری نفت ایران همچنان ادامه دارد

سفارت کره جنوبی در تهران ادعای برخی رسانه ها مبنی بر عدم بارگیری نفت و میعانات گازی ایران در ماه ژوئیه (تیر - مرداد) از سوی این کشور را رد و اعلام کرد بارگیری نفت کش ها و خرید نفت از مبداء ایران به سوی کره جنوبی همچنان ادامه دارد.
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰