جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷
IOTC

آرشیو اخبار - 31 خرداد 1397

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

وزیر نفت : آمریکایی‌ها خیلی زود به اشتباه‌های خود پی می‌برند

وزیر نفت گفت: تلاش آمریکا برای اعمال فشار بر ایران، مهم‌ترین عامل رشد قیمت نفت در هفته‌های اخیر بوده است و آنها بزودی به ناکارآمدی روش‌های خود پی می‌برند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳

زنگنه: آماده توافق هستیم

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که «بیژن زنگنه» وزیر نفت ایران در آستانه نشست روز جمعه نمایندگان اوپک، از موافقت ایران برای دستیابی به توافقی احتمالی خبر داد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۸

عربستان به ریاست دوره‌ای صندوق اوپک انتخاب شد

شرکت کنندگان در سی‌ونهمین اجلاس صندوق توسعه بین‌المللی اوپک در وین، به ریاست عربستان برای یک دوره پنج ساله دیگر رای موافق دادند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۳

«براک» برنده جایزه صندوق اوپک شد

موسسه خیریه 'براک' (BARAC) روز پنجشنبه در جریان اجلاس وزرای صندوق توسعه بین‌المللی اوپک به‌ عنوان پرکارترین نهاد خیریه در سطح بین‌الملل برگزیده و تقدیر شد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۳

عربستان خواستار افزایش تولید نفت اوپک شد

در آستانه نشست وزیران نفت کشورهای عضو سازمان صادرکنندگان نفت (اوپک)، وزیر انرژی عربستان خواستار افزایش سقف تولید نفت این سازمان شد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳

کاهش قیمت نفت در پی حمایت ایران از افزایش تولید اوپک

قیمت نفت روز پنج شنبه که ایران اعلام کرد ممکن است از افزایش اندک تولید نفت اوپک حمایت کند و زمینه را برای توافق این گروه با افزایش تولید در نشست روز جمعه هموار کرد، با کاهش روبرو شد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰

امارات: اوپک به مدیریت بازار نفت با روسیه ادامه می‌دهد

سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت: اوپک همچنان مصر است همکاری برای مدیریت بازار نفت با روسیه و سایر شرکای غیراوپک خود را دائمی کند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۰

چرخش سیاست تولید عربستان با یک پیام

یک کارشناس بازار گفت: به نظر می رسد عربستان سعودی رویکرد خود در قبال تولید نفت را بدنبال تکرار حملات توییتری رییس جمهور آمریکا تغییر داده است.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۰