شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۰
IOTC

آرشیو اخبار - 24 خرداد 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

ملی پوش هندبال ساحلی پیراهن خود را به مدیرعامل پایانه‌های نفتی اهدا کرد

وحید (فهیم) عرب‌زاده، ملی پوش تیم هندبال ساحلی کشور، پیراهن خود را به سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اهداء کرد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۱۱

گزارش تصویری/ ضیافت افطاری «وحدت» در جزیره خارگ برگزار شد.

به همت پایگاه مقاومت بسیج اهل سنت و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ ضیافت افطاری «وحدت» باحضور مدیران شرکت های نفتی ،مسئولان شهری و اهالی تشیع و اهل سنت خارگ برگزار شد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۵۰

زمزمه جوشن کبیر و اشک عاشقان در اولین شب قدر

روزه داران جزیره خارگ در اولین شب قدر با حضور در مساجد و حسینیه ها با به جا آوردن اعمال شب قدر، دعای جوشن کبیر را قرائت و با گذاشتن قرآن بر سر با چشم های اشک بار با خدای خود راز و نیاز کردند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۴۸

صادرات نفت عربستان ماه آینده کاهش پیدا می‌کند

منابع آگاه در وزارت نفت عربستان اعلام کردند، صادرات این کشور در ماه آینده میلادی به برخی از کشورهای آسیایی و آمریکا کاهش خواهد داشت.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۲۰

تولید جهانی نفت در سال 2016 کندترین رشد را در هفت سال اخیر داشت

اعلام دبیرخانه اوپک از کندترین رشد تولید جهانی نفت در سال 2016 در هفت سال اخیر، کاهش برآورد اوپک از رشد تولید نفت غیراوپکی ها در سال 2017، تصمیم لیبی برای افزایش تولید نفت، افزایش تولید نفت اوپک در ماه مه، و تصمیم سینوپک چین برای کاهش تولید نفت مهمترین عناوین خبرهای جهان انرژی در 24 ساعت گذشته بود.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۲۰

نخستین نشست کمیته راهبری قراردادهای پژوهشی پایین‎دست برگزار شد

نخستین نشست کمیته راهبردی قراردادهای پژوهشی پایین دست صنعت نفت با محوریت بررسی قراردادهای امضا شده میان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران و دانشگاه‎های منتخب کشور برگزار شد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۸

تولید نفت اوپک در ماه مه افزایش یافت

بر اساس گزارش ماه ژوئن (خرداد-تیر) اوپک، تولید نفت این سازمان در ماه مه افزایش یافت. تولید اوپک در ماه مه با یک درصد افزایش نسبت به ماه آوریل به 32 میلیون و 139 هزار بشکه در روز رسید.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰

فروش نفت عربستان به آسیا و آمریکا کاهش پیدا می‌کند

عربستان سعودی که بزرگترین صادرکننده نفت جهان است، حجم فروش نفت به برخی از خریداران آسیایی در ژوئیه را محدود خواهد کرد و سهمیه فروش به آمریکا را کاهش بیشتری می‌دهد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹

ادامه افزایش ملایم قیمت نفت در بازار جهانی

نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خبر کاهش قابل توجه عرضه از سوی عربستان سعودی، افزایش یافت با این‌همه تولید رو به رشد آمریکا به معنای آن است که بازارها همچنان دچار اشباع عرضه خواهند ماند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۹

اوپک: آمریکا مانع به توازن رسیدن دوباره بازار نفت می شود

سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) روز سه شنبه اعلان کرد که افزایش تولید نفت ایالات متحده در راه تلاش ها برای ایجاد موازنه در عرضه و تقاضای بازار، مانع ایجاد می کند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۸