جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰
IOTC

آرشیو اخبار - 28 اسفند 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

نمایندگان شرکت ملی نفت ایران از اندونزی دیدن می کنند

'شمس العالم' مدیر صنایع بالادستی شرکت نفت اندونزی (پرتامینا) روز شنبه اعلام کرد که یک تیم از شرکت ملی نفت ایران برای مذاکره با مقامات اندونزی در آینده ای نزدیک به جاکارتا سفر می کند.
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۱۳

بهای سبد نفت اوپک به کانال 49 دلار درهر بشکه برگشت

بهای سبد نفت اوپک، متشکل از نفت خام 13 کشور، که از دسامبر2016 (آذر- دی 1395) به دلیل تصویب توافق کاهش تولید این سازمان به کانال 50 دلار درهر بشکه صعود کرده بود، باردیگر به کانال 40 دلار در هر بشکه برگشت.
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳

صادرات نفت از پایانه های نفتی ایران به اروپا به روزانه 800 هزار بشکه افزایش می یابد

معاون وزیر نفت با بیان اینکه شرکت های روسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی طرح های مطالعاتی میدان نفتی آزادگان را ارایه کرده اند، گفت: اکنون صادرات نفت به اروپا روزانه بیش از 500 هزار بشکه است که در نظر داریم تا ٢ ماه آینده به روزانه ٨٠٠ هزار بشکه افزایش یابد.
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲

تولید نفت ایران در ماه فوریه به روزانه 3میلیون و 814بشکه رسید

گزارش ماه مارس (اسفند- فروردین) سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نشان می دهد تولید نفت ایران بر پایه اعلام منابع دست دوم، از روزانه سه میلیون و 778 هزار بشکه در ماه ژانویه (دی-بهمن) به سه میلیون و 814 هزار بشکه در ماه فوریه (بهمن-اسفند) افزایش یافت.
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳

افزایش 54 درصدی فروش نفت ایران به کره جنوبی

افزایش فروش نفت ایران به کره جنوبی در پی لغو تحریم‌ها؛ آمار گمرک کره جنوبی نشان می دهد؛ واردات نفت این کشور از ایران در ماه فوریه 2017 میلادی نسبت به مدت مشابه سال پیش با حدود 54 درصد افزایش به یک میلیون و 630 هزار تن، معادل 427 هزار و 800 بشکه در روز رسیده است.
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۱۲