پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۱
IOTC
یکشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بررسی تاثیر تحریم ها بر اجرای پروژه های پایانه های نفتی ایران

نشست پیگیری طرح ها و پروژه های سرمایه ای شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف بررسی تاثیر تحریم ها بر اجرای پروژه های مهم مناطق عملیاتی این شرکت برگزار شد.

بررسی تاثیر تحریم ها بر اجرای پروژه های پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران برومندشهبازی مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت با بیان این خبرگفت: موضوعات طرح شده در این نشست شامل تعمیرات اساسی و بهینه سازی اسکله های خارگ، متمم وبازسازی اسکله های شرقی و غربی تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی پایانه خارگ برای سالهای 1390 تا 1394 و احداث یک مخزن یک میلیون بشکه ای شماره 38 بود.

 به گفته وی بررسی تاثیر تحریم ها بر اجرای پروژه ها، بررسی رونداجرای پروژه های سرمایه ای شرکت توسط پیمانکاران از دیگر موضوعات طرح شده در این نشست بود.

 شهبازی افزود: احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام به ظرفیت 4میلیون بشکه در خارگ، بهسازی وسیستم دریافت و صدور نفت سوخت خارگ، نوسازی و تکمیل خطوط لوله جریانی خشکی خارگ،احداث حوضچه فراگیر و استحصال زمین از طریق لابروبی ،بهسازی و بازسازی فرودگاه خارگ و ابلاغ دستور العمل ایمنی ساختمان در مقابل حریق از پروژه هایی بودند که به دلیل اهمیت آنها مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی  شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: مقرر شده است درخصوص حل مسائل و مشکلات مربوط به تاسیسات،ضمن مستند سازی موارد و مشکلات پیش آمده، جلسه ای با حضور تامین کنندگان و مدیریتهای مربوطه ، جهت بازنگری در لیست تامین کنندگان داخلی برگزار و اعتبار مورد نیازِ شرح کار پهلوگاه های 9 و 10، پس از تصویب شرح نیاز اسکله غربی ، بررسی و در صورت امکان جابجایی هزینه ها تامین شود .

 

(یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید