پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۴
IOTC
سه شنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۹:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۷۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حضور ٣ کشور همسایه خزر برگزار شد

مانور ملی -منطقه ای نجات دریایی/ انتقال تجارب پایانه های نفتی ایران در زمینه مقابله با آلودگی نفتی

مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی احتمالی نفتی، با هدف ارتقا آمادگی واکنش در شرایط اضطرار و با حضور نماینگان کشورهای همسایه خزر در بندر انزلی برگزار شد.

مانور ملی -منطقه ای نجات دریایی/ انتقال تجارب پایانه های نفتی ایران در زمینه مقابله با آلودگی نفتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی شمال که به نمایندگی از شرکت پایانه های نفتی ایران در این مانور شرکت کرده، در این باره گفت:  این مانور با هدف ارزیابی توان عملیاتی و اجرایی شرکتها و سازمانهای مستقر در شمال کشور در اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی، همچنین بهره گیری از فناوری و تجهیزات موجود با حضور نمایندگان کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و ارمنستان،برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مانور تجارب و سوابق فعالیت های انجام شده توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه مقابله با آلودگی های احتمالی نفتی در  اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در این مانور مشترک اهداف از پیش تعیین شده ازجمله عملیات جستجو و نجات،پشتیبانی هوایی، همچنین اطفا حریق هوایی به وسیله بالگرد به خوبی محقق شد.

همایش مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریای خزر، به مدت دو روز در بندرگاه انزلی با حضور مسئولان صنعت نفت و مقامات استان گیلان برگزار شد.

(سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴) ۱۹:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید