دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
IOTC
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

اهتمام وزارت نفت به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی کارکنان

دکتر سلحشور با تاکید بر اهتمام وزارت نفت به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی به کارکنان صنعت نفت به‌ویژه در منطقه عملیاتی خارگ، برداشته شدن موانع قانونی برای تحقق این اهداف را ضروری دانست.

اهتمام وزارت نفت به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی کارکنان

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، بعد از ظهر روز سه‌شنبه – 27 تیر در ادامه سومین سفر دوره‌ای دکتر سلحشور و هیات همراه به منطقه عملیاتی خارگ، معاون توسعه منابع انسانی و مدریت وزارت نفت در جمع مدیران سازمان بهداشت و درمان منطقه خارگ از درمانگاه این منطقه عملیاتی بازدید کرد و در جریان امور مرتبط با کارکنان این سازمان در منطقه خارگ قرار گرفت.

در این جلسه دکتر سرداری‌پور رئیس بهداشت و درمان منطقه خارگ با تاکید بر اینکه همه افرادی که در منطقه خارگ زندگی می‌کنند شامل کارکنان نفت و افراد غیر نفتی امکان استفاده از خدمات مراکز درمانی نفت را دارند، افزود: به‌طور کلی مدیریت ریسک و بحران در کل جزیره خارگ بر عهده بهداشت و درمان نفت گذاشته شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه توضیح داد: درحال حاضر 16 دستگاه آمبولانس در اختیار این مرکز است که درحال خرید آمبولانس‌های دریایی نیز هستیم؛ در این راستا ارائه خدمات هوایی هم در برنامه است.

به گفته سرداری پور در این منطقه سیستم جامع بیمارستانی راه‌اندازی شده و هم‌اکنون بودجه مشخصی برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان جدید که در سال 89 افتتاح شد، اختصاص پیدا کرده است. همچنین به‌دلیل سیستم کاری 14 -14 و نبود مستمر نیروها در محل کار، سامانه آموزش از راه‌دور و کتابخانه دیجیتال راه‌اندازی شده و افراد می‌توانند از طریق دوربین مداربسته در جریان  کلاس‌های on line قرار گیرند.

وی همچنین از برنامه ایجاد یک مرکز جدید تفریحی خبر داد و یادآوری کرد: بالا بودن سن نیروهای اقماری، یکسان‌سازی خدمات به کارکنان بهداشت ودرمان و پایانه‌های نفتی و افزایش امکانات مراکز درمانی برای خدمت‌رسانی بهتر به افراد بومی و کارکنان نفتی ازجمله چالش‌ها و درخواست‌های این سازمان در منطقه خارگ است.

در ادامه دکتر سلحشور معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت بر حمایت‌ از سازمان بهداشت و درمان جهت ایجاد زمینه‌های بیشتر برای سلامتی و رفاه پرسنل و خانواده‌های آنان تاکید کرد و گفت: خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی به عنوان پشتیبان همه عملیات صنعت نفت در خارگ از اکتشاف و تولید تا صادرات نفت بسیار نقش مهم و اساسی دارد.

وی با بیان اینکه بهتر است براساس فراوانی درخواست‌ها یا چالش‌ها، برنامه‌ریزی دقیقی برای برطرف‌سازی آنها صورت گیرد، تصریح کرد: در این خصوص باید راهکارهای مناسبی برای چالش‌ها و درخواست‌ها اندیشیده و موانع قانونی برداشته شود.

(سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید