دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۶
IOTC
دوشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۶۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تقدیر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری دوره های آموزشی در پایانه های نفتی ایران

سازمان بنادر و دریانوردی کشور از شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل برگزاری موفق دوره های آموزشی در زمینه دریانوردی تقدیر کرد.

تقدیر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری دوره های آموزشی در پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این مطلب از یک تحول و انقلاب آموزشی در بخش آموزش دریانوردان، دریافت، تمدید و ارتقای گواهینامه های شایستگی آنها خبر داد.

محمد کاظم نیک نام با بیان اینکه این تحول اساسی در به روزرسانی گواهینامه های دریانوردان شرکت، باعث اذعان و تحسین سازمان بنادر و دریانوردی از شرکت  پایانه های نفتی ایران شد گفت: این درحالیست که قوانین دریانوردی نسبت به سال های گذشته سختگیرانه تر شده است.

وی تاکیدکرد: برگزاری  این دوره ها علاوه برافزایش دانش شغلی و تخصصی کارکنان حوزه دریایی، بهره وری واثربخشی بیشتر در انجام وظایف ایجاد کرد و انطباق بیشتر با استانداردهای آموزشی، گواهینامه ای دریانوردان شرکت پایانه های نفتی ایران در برابر سازمان های متولی ونظارتی مرتبط را به همراه داشت.

نیک نام توضیح داد: با توجه به نظارت عالیه ای که در پیشبرد کارها با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفت، علیرغم برگزاری حدود 44 دوره تخصصی برای کارکنان دریایی در سال  93 (که به نوبه خود یک رکورد تاریخی محسوب می شود)، کمترین اشتباه فرآیندی صورت گرفته وحدود 40 درصد این دوره ها با اخذ مجوز برگزاری دوره ها از سازمان بنادر با همکاری آموزش،در خارگ برگزار شد.

مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: علاوه بر شرکت شبانه روزی دریانوردان در عملیات دریایی حتی لحظه ای وقفه در فرآیند عملیات به دلیل کمبود نفر رخ نداد  و صرفه جویی  قابل ملاحظه ای را برای شرکت در پی داشت.

نیک نام یاد آور شد: اخذ مجوزبرگزاری دوره ها ی تخصصی دریایی در خارگ که با پیگیری های عملیات و آموزش با سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت علاوه بر صرفه جویی ها و مزایای مستقیم و بسیار، باعث شناسایی و پررنگ شدن اعتبار شرکت پایانه ها به عنوان دارنده یکی از بزرگترین واحدهای عملیاتی، دریایی، آموزشی است.

(دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴) ۱۶:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید