جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۳
IOTC
دوشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۶۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اهمیت جایگاه منابع انسانی به میزان عملیات صادرات نفت خام است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: اهمیت منابع انسانی در شرکت پایانه های نفتی ازران به میزان عملیات صادرات نفت خام از جایگاه مهمی برخوردار است.

اهمیت جایگاه منابع انسانی به میزان عملیات صادرات نفت خام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پیروز موسوی در نشست شورای تحول اداری و مدیریت ارزیابی عملکرد افزود: مدیریت ارزیابی عملکرد یک ماموریت و وظیفه سازمانی است و لذا باید مدیران و روسا به انجام این وظایف دقت و اهتمام جدی داشته باشند و به طور روزانه نسبت به انجام مراحل مختلف در سامانه مربوط به ارزیابی عملکرد انجام وظیفه کنند.

نوی ادامه داد: منابع انسانی از مهمترین رکن های سازمانی است و در شرکت پایانه های نفتی ایران ، جایگاه منابع انسانی به

 

 

میزان صادرات نفت خام، اهمیت دارد. تمام فعالیت های مربوط به این حوزه مهم باید همانند اهمیت صادرات نفت خام، بسیار مهم و حیاتی تلقی شود.

وی گفت : مدیران و روسای یک سازمان باید علاوه بر تنبیه و تشویق، مکانیزم اقناع را نیز در دستور کار قرار دهند تا به پویایی و خلاقیت سازمانی کمک کنند.

موسوی با بیان اینکه مدیریت تحول اداری، دیده بان یک سازمان است، خواستار گسترش حوزه نظام پیشنهادات به کانون خانواده کارکنان شد و افزود: باید با شیوه ها و راهکارهای مناسب بتوانیم از ایده ها و نظرها و پیشنهادهای اعضای خانواده کارکنان نیز استفاده کنیم.

مدیر منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش ارزیابی عملکرد مدیریت های مختلف این شرکت، به پرسش های مطرح شده، پاسخ داد.

(دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴) ۱۲:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید