دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۴
IOTC
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۹۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

تامین بودجه برای تکمیل پروژه های خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تامین بودجه کافی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و مسکن کارکنان و بازنگری ضوابط پرداخت هزینه‌های بهداشت و درمان را از موضوعات مهم و قابل توجه برای بهبود شرایط کاری کارکنان در جزیره خارگ خواند.

تامین بودجه برای تکمیل پروژه های خارگ

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، صبح امروز  (سه‌شنبه – 27 تیر) در نخستین روز از سومین سفر دوره‌ای دکتر سلحشور و هیات همراه به منطقه عملیاتی خارگ، در جلسه‌ای با مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران مشکلات و چالش‌های منابع سیدپیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران  گفت: تامین بودجه کافی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و مسکن کارکنان نیز ضرورت دارد.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه پدافند غیر عامل، جزیره خارگ یکی از چهار منقطه مهم کشور است، بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بخش نگهداشت و حراست این منطقه تاکید کرد.



موسوی افزود: همچنین باید دستورالعمل‌هایی برای جذب نیروی جایگزین دیده شود تا این شرکت با وظایف حساس و سنگینی که بر عهده دارد، به‌دلیل کمبود نیرو با مشکلی مواجه نشود که به‌این منظور راه‌اندازی مجدد هنرستان‌های فنی می‌تواند یکی از راه‌حل‌ها باشد.

 وی یاد آور شد: ضرورت تجدید ساختار سازمانی، لزوم افزایش تعداد نیروی انسانی فعال در این شرکت و درخواست اختیارات بیشتر برای جذب نیروهای متخصص مورد نیاز، شتابدهی به تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری و برطرف‌سازی چالش‌های پیش‌رو از اقداماتی است که باید به آنها اهمیت داد.

 

  بازنگری ضوابط پرداخت هزینه‌های بهداشت و درمان، اندیشیدن تمهیداتی برای تربیت و جایگزینی تعدادی از کارکنان که تا سه سال آینده بازنشست می‌شوند، بهینه‌سازی روش‌های ارزیابی کارکنان، به‌کارگیری نیروهایی با تخصص‌های جدید برای تکنولوژی‌های نوین و تجدید نظر در افزایش سالانه حقوق از جمله درخواست‌هایی بود که از سوی مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دیدار مطرح شد.
 

(سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید