شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷
IOTC
دوشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک در پایانه های نفتی ایران برگزار شد

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک در پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی و ضرورت تجهییز علمی کارگزاران روابط عمومی، گفت: سنخیت حوزه ارتباطات با توسعه و تجهیز ابزارهای ارتباطی پیوند خورده و امروز این ابزارهای ارتباطی، گسترده شده است و در نتیجه فعالان روابط عمومی نیز باید با استفاده از این ابزارها به موفقیت خود و سازمان متبوع کمک کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا، مدیران سازمان ها نیز باید به کارکنان روابط عمومی بیشتر توجه کنند و برای ایجاد شرایطی مناسب جهت رضایت شغلی همکاری و تلاش کنند.

عوض زاده تاکید کرد: کارکنان روابط عمومی باید مهارت و تسلط لازم را بدست آورند تا شرایط مورد نیاز برای ایجاد رضایتمندی شغلی و ارتقای سازمانی خود فراهم شود.

وی ادامه داد: از آنجا که وظیفه اصلی روابط عمومی ها، تاثیر ژرف بر افکار عمومی است، و از سوی دیگر با توجه به اهمیت و ضرورت برقراری و استمرار ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان ها، از این رو  برای افزایش این تعامل چاره ای جزء استفاده از فضای مجازی نیست.

به گفته وی با توجه به تعدد مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران، برگزاری دوره  آموزشی روابط عمومی الکترونیک با حضور کارشاسان روابط عمومی مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، ماهشهر و نکاء برگزار شد.

(دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۶:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید