یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۴
IOTC
سه شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۹۱
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

کسب مقام اول در مسابقات جهانی ربوکاپ 2012

الهه احمدی فرزند عبدالله احمدی مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران, پس از موفقیت در مسابقات جهانی ربوکاپ 2012 کشور مکزیک به کشور بازگشت.

کسب مقام اول در مسابقات جهانی ربوکاپ 2012

به گزارش روابط عمومی  شرکت پایانه های  نفتی ایران,  الهه احمدی   که به همراه هم  تیمی های  خود  در میان  31 تیم حاضر  که از کشور های مختلف در این مسابقات حضور داشتند در بخش  ارائه فنی  مقام اول را به دست آورد.

 به گفته وی  در این مسابقات که تیم هایی  از چین, آلمان و پرتقال  حضور داشتند  تیم های ایرانی  مقام های  اول و دوم و سوم را  در چند رشته مختلف کسب کردند.

 وی که  در تیم  لیگ فوتبالیست "ب"  در این مسابقات حضور داشت  گفت:  نحوه  کارکردن با رباتها و همچنین  کنترل و هماهنگی   در تیم  ما موجب شد بتوانیم در این مسابقات  مقام کسب کنیم.

در مسابقات ربوکاپ, بهترین تیم کشورهای مختلف  برای  کسب کاپ مسابقات به رقابت می پردازند و  در این دوره مسابقات  که به مدت  5 روز از 29 خرداد تا 4 تیر برگزار شده بود؛ تیم هایی از کشورهای  آلمان, اتریش, مکزیک و پرتقال رقبای  جدی  تیم های  شرکت کننده از ایران بودند.

  الهه احمدی  از دانش آموزان  مدرسه فرزانگان 2 تهران است, پس از طی دوره های مقدماتی  رباتیک, به مدت سه سال  در سه رشته مکانیک,برنامه ریزی , برنامه نویسی و الکترونیک آموزش دیده و ربات هایی که  تاکنون ساخته  مطابق با استاندارد ها و قوانین  مسابقات ربوکاپ بوده اند.

(سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید