جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۶
IOTC
دوشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۸:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به دلیل ایجاد ظرفیت های صادرات میعانات گازی

معاون وزیر نفت ازکارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر کرد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دلیل ایجاد ظرفیت های عملیاتی برای افزایش صادرات میعانات گازی در پایانه عسلویه، از مدیرعامل و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر کرد.

معاون وزیر نفت ازکارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رکن الدین جوادی در پیامی خطاب به مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، با اشاره به تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها، خواستار آمادگی افزایش ظرفیت در مناطق عملیاتی پایانه های نفتی کشور شده است.

برپایه این گزارش در اسفند ماه سال گذشته هم زمان با افتتاح فاز 12 پارس جنوبی، ضمن انجام عملیات ایمن، امکان بارگیری از دو گوی شناور شماره یک و دو عسلویه به صورت هم زمان امکان پذیر شد که این مهم موجب افزایش ظرفیت بارگیری نفتکش ها و صادرات میعانات گازی پارس جنوبی شد.

پس ازراه اندازی  فاز  12 پارس جنوبی در نیمه دوم سال 93 ، عملیات بارگیری از این فاز  از گوی شناور شماره 3 مستقر در سایت شماره 2 پایانه میعانات گازی عسلویه انجام شد و راه اندازی این فاز هیچ مشکل عملیاتی را  در پایانه ایجاد نکرد وبه سرعت آمادگی لازم برای پشتیبانی و صادرات  تولیدات فاز12 پارس جنوبی انجام شد.

گفتنی است شرکت پایانه های نفتی ایران با توسعه و بهینه سازی زیرساخت ها وتاسیسات، توان عملیاتی لازم برای افزایش صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی را افزایش داده است تا در صورت رفع تحریم های یکجانبه غرب، سیاستها و ماموریت های وزارت نفت در این زمینه را محقق نماید.

(دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴) ۱۸:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید