شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۷
IOTC
دوشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۹:۱۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۰۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آخرین مراحل تعمیرات اساسی مخازن شمال کشور/ پایانه نفتی شمال آماده سوآپ است

رییس پایانه نفتی شمال با بیان اینکه تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در این پایانه آخرین مراحل خود را طی می کند، از پایانه تعمیرات اساسی مخزن شماره 102 پایانه نفتی شمال خبر داد و افزود: آماده سازی تمامی زیرساخت های لازم برای احیای عملیات سوآپ انجام شده است.

آخرین مراحل تعمیرات اساسی مخازن شمال کشور/ پایانه نفتی شمال آماده سوآپ است

به گزارش ​پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمیدرضا شاهدوست با اعلام این مطلب افزود: تمامی این تلاش ها در راستای تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای کسب آمادگی های لازم در چارچوب سیاست‌ها و ماموریت های مهم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران انجام شده است.

وی تصریح کرد: نقش حاکمیتی شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاب می کند که در همسویی با تلاش های دیپلماتیک کشور برای رفع تحریم های یکجانبه، اولویت های مهم صنعت نفت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شاهدوست با اشاره به اهمیت موضوع سوآپ و جایگاه پایانه نفتی شمال در انجام این پروژه ملی و حیاتی کشور، ادامه داد: با تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از دو سال پیش تا کنون، نوسازی و بهسازی زیرساخت های این پایانه نفتی مهم کشور در دستور کار و انجام قرار گرفته است.

رییس پایانه نفتی شمال همچنین با اشاره به تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی گفت: با اتمام عملیات تعمیرات اساسی مخزن 102، محوطه سازی فضای اطراف مخزن نیز انجام شد و این سبب افزایش ایمنی و بهداشت محیط اطراف مخزن می شود.

شاهدوست گفت: عملیات بلاست و رنگ آمیزی مخزن 102 و عملیات سلج روبی آن با استفاده از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شد.

وی افزود: پس از پایان عملیات بلاست و رنگ آمیزی و پس از آزمایش و بازدید فیزیکی و نظارت بازرسی فنی، اتصالات آب مجددا در مسیر آب آتش نشانی نصب شد.

رییس پایانه نفتی شمال تصریح کرد: برای خرید سیلینگ مورد نیاز مخزن 102 پایانه شمال با مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران هماهنگی  های لازم انجام و جنس و ابعاد سیلینگ مخزن 102 مشخص شده و شرایط تست اقلام آن تایید شده است.

(دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴) ۱۹:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید