جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۹
IOTC
چهارشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۸۹۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
از 20 فروردین انجام می شود

برگزاری دوره های تخصصی HSE با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در جزیره خارگ

رییس اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برگزاری دوره های تخصصی در دستورکارقرار گرفته است، اعلام کرد: اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت HSE با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به زودی برگزار می شود.

برگزاری دوره های تخصصی HSE با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ایرج قوامی در شورای مدیران این شرکت افزود: دوره تخصصی مدیریت HSE  از 20 فروردین ماه در جزیره خارگ آغاز می شود و حضور دراین کلاس ها برای افراد تعیین شده الزامی است.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی یاد شده برای اولین بار در شرکت پایانه های نفتی ایران  و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزارمی شود و در پایان نیز گواهینامه معتبر از سوی این دانشگاه صادر می شود.

به گفته قوامی، با توجه به اهمیت مقوله HSE، علاوه برکارشناسان اداره HSE، کارشناسان اداره های بازرگانی، عملیات، تعمیرات، مهندسی و ساختمان، امورحقوقی و پژوهشی نیز در این دوره ها حضور می یابند.

رییس اداره آموزش پایانه های نفتی ایران یاد آورشد: دراسفند ماه سال 1393  نیز دوره آموزشی مدیریت صنعتی نفت و گاز با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در جزیره خارگ برگزار شد که این دوره نیز مورد استقبال قرارگرفت و 40 نفرازکارکنان و تعدادی ازمدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران در آن حضور داشتند.

(چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید