سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۲
IOTC
یکشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۸۸۶
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

مدیرعامل پایانه های نفتی: همدلی و اتحاد رمز توسعه کشور است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، با اشاره به محوریت «همدلی و همزبانی» در نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: همدلی و اتحاد، همکاری و همیاری دولت و ملت رمز توسعه کشور و ضامن پویایی و تعالی نظام است.

مدیرعامل پایانه های نفتی: همدلی و اتحاد رمز توسعه کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران بخش خارگ، تصریح کرد: انسجام و همدلی و همکاری منقابل سبب ایجاد بستر لازم برای ارتقای شاخص‎های توسعه و آبادانی یک منطقه است.

وی تاکید کرد: ارتباط مثبت و اثربخش دوسویه دولت و ملت، امر خدمتگزاری را تسهیل داده و موجب روان سازی حوزه عملیاتی در بخش های کلان اقتصادی و صنعتی می شود.

موسوی با اشاره به شرایط و وضعیت کنونی کشور پس از بیانیه هسته‌ای لوزان تصریح کرد: امروز، کشورمان حسن‌نیت خود را به جامعه جهانی نشان داده و این، فرصت ارزشمندی برای جامعه جهانی است تا «حاکمیت صلح و صداقت» ایران را عمیقا باور کند.

وی ادامه داد: شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جدید، با برخورداری از سرمایه‌های انسانی متعهد و پرتوان خود و با بهره گیری از تفکر راهبردی و رویکرد سیستمی اجرای پروژه های متعدد برای توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی را انجام می دهد.


بازدید مدیرعامل و تبریک سال نو 4  


بازدید مدیرعامل و تبریک سال نو 2  


بازدید مدیرعامل و تبریک سال نو 6

(یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴) ۱۲:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید