سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۶
IOTC
یکشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۸۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بارگیری 1700 نفتکش در پایانه میعانات گازی عسلویه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه در ایام نوروز کارکنان پایانه های نفتی ایران در مناطق خارگ، عسلویه، نکاء و ماهشهر بدون وقفه در واحد صادرات و عملیات حضور داشتند، از پهلوگیری و بارگیری 1700 نفتکش در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه خبر داد.

بارگیری 1700 نفتکش در پایانه میعانات گازی عسلویه

به گزارش پایگاه اطلاع سانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی با اعلام این مطلب افزود:  یکهزار و هفتصدومین نفتکش در روز 13 فروردین ماه و با حضور 25 نفر از کارکنان اداره صادرات درپایانه عسلویه پهلودهی و بارگیری شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت این نفتکش 300 هزار تن بود و با پهلودهی آن بر موقعیت گوی شناور شماره 3 عسلویه، محموله مورد تقاضای آن از میعانات گازی پارس جنوبی بارگیری شد.

موسوی یادآور شد: از اول تا 15 فروردین ماه امسال تعداد 7 نفتکش از طریق سه گوی شناور پهلوگیری و بارگیری شده اند که رکورد قابل توجه ای است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: با عنایت حق و با عزم و تعهد ملی، همگام با همدلی و تعامل جمعی کارکنان پایانه های نفتی ایران و حمایت و پشتیبانی‌ مدیران ارشد صنعت نفت کشور، شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جاری نیز همچون سال گذشته، ضمن تمرکز بر مأموریت اصلی خود در همسویی با پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گازکشور از طریق فرآیندهای عملیاتی تلاش بیش از پیش خواهد داشت.

غلامعباس حیدری، رییس پایانه میعانات گازی عسلویه نیز با اشاره به این موفقیت تصریح کرد: اتخاذ تدابیر عملیاتی ضمن انجام عملیات ایمن، امکان بارگیری از دو گوی شناور را به صورت همزمان امکان پذیرکرده است.

(یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴) ۱۱:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید