شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۵
IOTC

تعمیرات اساسی یدک کش «15 شعبان» انجام شد

تعمیرات اساسی یدک کش  «15 شعبان» انجام شد

رئیس خدمات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه یدک کش 15 شعبان از آب خارج شده است گفت: بازسازی و تعمیر اساسی یدک کش 15 شعبان در ایام نوروز نیز بی وقفه انجام شد.​​​

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کاپیتان غلامرضا ابراهیمی افزود: از 28 اسفند 93 تا 10 فروردین ماه 94 که یدک کش 15 شعبان  برای تعمیراز آب خارج شده است 30  نفر روزانه 11 ساعت برای تعمیر وبازسای این شناور در داک  بندر امام مشغول به کار هستند.

وی  گفت: سند بلاست بدنه و تعمییرات زیر آبی شناور انجام شده است. همچنین شفت و پروانه شناور نیز برای سرویس های دوره ای از شناور جدا شده است.

ابراهیمی ادامه داد: سیستم تهویه  این یدک کش برای اولین بار و با قطعات ساخت داخل تعمیر و بازسازی می شود به دلیل استفاده از قطعات ساخت داخل و استفاده حداکثری از توان پیمانکاران داخلی از اهمیتی ویژه برخوردار است.

وی همچنین تعمیر مخازن ذخیره گازوییل شناور را رضایت بخش خواند و گفت: تعمیر پمپ های آتش نشانی و بازو ها نیزبه دست  نیروهای داخلی تعمیر شده است.

رییس خدمات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که انجام عملیات دریایی از حساسیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های سازمان بین المللی دریانوردی هر ٢,٥ سال یک بار، تعمیرات یدک کش ها انجام می شود.

(دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴) ۱۲:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید