یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۶
IOTC
یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مانور مشترک در محدوده چند راهه گناوه تا ساحل برگزار می شود

نشست مشترک روسای HSE شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کارشناسان دو شرکت در جزیره خارگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  شرکت پایانه های نفتی ایران,هدف از برگزاری  این نشست  تدوین استراتژی  و برنامه زمانبندی  انجام مانور  مشترک مقابله با نشت احتمالی نفت از خطوط  چند گانه ساحلی  گناوه و و افزایش  ایمنی خطوط  لوله, منیفلد و خطوط چند گانه  ساحلی  گناوه و همچنین برررسی آمادگی  کارکنان  و تجهیزات با نگرش  به افزایش  ایمنی خطوط  لوله  و تاسیسات بود.

 بازدید و مشاهده تجیزات  رفع آلودگی  شرکت پایانه های  نفتی  ایران,  نحوه ارزیابی  خطرات احتمالی  و راهای  پیشگیرانه  از آلودگی نفت, بحث چگونگی  تهیه دستور العمل  های مقابله  مشترک و اطلاع رسانی برون سازمانی و آمادگی  مقابله  و اجرای  مانور عملی با هماهنگی شرکت  مناطق نفت خیز و پایانه  های نفتی  ایران  از جمله اقدامات انجام شده در این گرد همایی بود.

 همچنین مقرر شد, راهکارهای  ایمن سازی و ارزیابی  خطرات  مسیر  خطوط لوله ها  به دریا و سواحل, توسط  ریس HSE  مناطق نفت خیز  و پایانه های نفتی  با همکاری  کارشناسان واحد های عملیاتی و فنی هر دو شرکت تهیه شود.  

(یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید