سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۵
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۵۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مستند سازی اهداف دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف بهره گیری از تجارب و اطلاعات ارائه شده، مستند سازی می شود.

مستند سازی اهداف دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به حجم زیاد اطلاعات و تجارب ارائه شده در دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، این مطالب مستند سازی می شود.

وی ادامه داد: بحث کالیبره کردن یا صحت بخشی دستگاه های اندازه گیری در این صنایع یکی از موضوعهای اصلی این همایش را تشکیل می داد، همچنین اندازه گیری کیفی، میترهای چندفازی و اندازه گیری های مربوط به Wet Gas، انواع فناوری های مربوط به میترینگ (اندازه گیری کمی) نفت، گاز و فرآورده (تک فازی و چند فازی)، استانداردهای ملی و بین المللی در اندازه گیری نفت، گاز و فرآورده، عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع میتر در صنعت، نگهداری و تعمیرات تجهیزات ایستگاههای میترینگ، فناوریهای نوین در اندازه گیری کمی نفت، گاز و فرآورده و حقوق اندازه گیری، مهمترین محورهای تخصصی دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود.

عوض زاده تصریح کرد: مخاطبان اصلی این کنفرانس، شرکتهای تابعه وزارت نفت همچون شرکت ملی گاز، شرکت ملی نفت، شرکت پخش و پالایش و شرکت ملی صنایع پتروشیمی بودند.

وی افزود: ٣٠ سخنرانی کلیدی، برپایی نشستهای تخصصی، کارگاه آموزشی و نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای ایران در زمینه تجهیزات اندازه گیری صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله برنامه های این همایش ٢ روزه در دانشگاه علم و صنعت بود که به همت شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

(یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳) ۱۶:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید