دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۳۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اهمیت کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری گاز بررسی شد

رییس مرکز کالیبراسیون مرجع سیستم های اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران گفت: در دومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدرو کربن ها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری گاز مورد بررسی قرار گرفت.

اهمیت کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری گاز بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، داود خالصی با بیان این مطلب افزود: یکسان سازی سیستم های مرجع کالیبراسیون فشار ضعیف و  سیستم های کالیبراسیون فشار قوی گاز از مواردی است که در یک میزگرد تخصصی مطرح شد.

وی افزود: تاکید برنقش آفرینی دانشگاه در ارتباط با صنعت گاز در بحث کالیبراسیون از مواردی است که از اهمیت ویژه ای برخورداراست؛ در این میزگرد تخصصی در این زمینه راهکارهای مختلفی ارائه شد.

رییس میزگرد کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری گاز تصریح کرد: تجهیزات اندازه گیری گاز از انواع توربینی و اولتراسونیک و اوریفس میتر با رویکرد کالیبراسون از دیگر موضوعاتی است که کارشناسان در این حوزه، نظرات تخصصی خود را ارائه کردند.

خالصی گفت: نقش دیسپچینگ در استقرار سیستم پایش و کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری گاز و واحد های نظارتی و قانونی در ردیابی مقوله کالیبراسیون نیزدراین نشست بررسی شد.

(یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳) ۱۶:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید