دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱
IOTC
دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۳۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

جایگاه استاندارد و کالیبراسیون وچشم انداز آن در صنعت نفت بررسی می شود

دردومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدرو کربن ها در صنایع نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی، جایگاه استاندارد و کالیبراسیون وچشم انداز آن در صنعت نفت در یک میزگرد تخصصی بررسی می شود.

جایگاه استاندارد و کالیبراسیون وچشم انداز آن در صنعت نفت بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،  محمدکاظم نیکنام،  رییس این میزگرد تصریح کرد: نقش استاندارد در صادرات و نقل و انتقالات نفتی و حکمیت میان بخش های مختلف درون وبرون سازمانی ودرآمدی بر استانداردهای کیفی نفت خام و میعانات گازی از جمله مواردی است  که در این  میزگرد مطرح می شود.

مدیرعاملیات شرکت پایانه های نفتی ایران، افزود: استانداردها و قوانین جاری عملیات دریایی و سیستم های اندازه گیری، نقش استاندارد در تجارت نفت و درآمدی بر کالیبراسیون و اهمیت آن ازجمله پرورلوپ ها، تجهیزات اندازه گیری دما، فشار، دانسیته مورد بحث وبررسی قرار می گیرد.

نیکنام با اشاره به نقش شرکت پایانه های نفتی ایران درصادرات نفت خام کشور گفت: دراین میزگرد تخصصی  جایگاه کالیبراسیون سیستم های اندازه گیری در شرکت پایانه های نفتی ایران و مراکز کالیبراسیون دوره های تجهیزات اندازه گیری نیزازدیگرموضوعاتی است  که مطرح  می شود.

نشست تخصصی جایگاه  استاندارد و کالیبراسیون و چشم اندازآن درصنعت نفت در دومین همایش میترینگ نفت و گاز در روزچهارشنبه 13 اسفند ماه  در دومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدرو کربن ها در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزارمی شود.

(دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳) ۱۵:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید