شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پروازهای هفتگی خارگ- بوشهر افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور ارتقاء سطح رضایت مندی کارکنان, پروازهای هفتگی به خارگ –بوشهر به طور چشمگیری افزایش خواهند یافت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران , سید پیروز موسوی  در جلسه  رفع نواقص و بررسی کمبودهای منطقه خارگ و در راستای خدمات رسانی بیشتر,  درجمع عده ای از مسئولان، کارکنان وتعدادی از خانواده ها  در خارگ  با اعلام این مطلب افزود: اهداف سازمانی در صورتی تحقق خواهند یافت که مشکلات نیروی انسانی برطرف شود و بخش اعظم ماموریت ما در جهت تامین زنجیره انرژی و نفت و گاز بر عهده نیروی انسانی است که مهمترین سرمایه سازمان محسوب می شود، یکی از حوزه هایی که پایداری نیروی انسانی رادر جزیره خارگ بهبود می بخشد بحث درمان و سلامت ساکنین و همکاران است.

 وی با اشاره  به گزارش کمیته بررسی مشکلات نیروی انسانی شرکت  پایانه های نفتی ایران, برنامه رسیدگی به نارسایی ها و حل آنها در دستور کار شرکت پایانه ها قرار دارد و این رویکرد خانواده های ساکن خارگ، اقماری رسمی ساکن در مرکز استان ها و بخش شهری را در بر می گیرد.

 موسوی تصریح کرد:  باید تلاش کنیم  تا تمایز و اختلاف سطح زندگی را درجزیره,  نسبت به بیرون از جزیره کاهش دهیم و با یک برنامه مدون, استانداردهای زندگی در جزیره را در سطح بالاتری نسبت به بیرون برسانیم.

در ادامه مدیر عامل محترم شرکت پایانه های نفتی ایران خاطر نشان ساخت:  که صنعت نفت از دیر باز به مردم همجوار توجه خاص داشته و این جلسه نیز به  منظور گفت و گو درباره مسایل و مشکلات موجود تشکیل شده است بخشی از مشکلات که در جزیره قابل حل باشند در خود جزیره و بخشی را نیز از طریق آقای دکتر کیان مدیر عامل محترم بهداشت و درمان صنعت نفت و مشکلات مهمتر باقی مانده که نیاز به مجوز داشته باشد ازطریق مقام عالی وزارت دنبال خواهیم کرد.

 وی یاد آور شد:باید بتوانیم  در حوزه سلامت مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهیم و با ایجاد رضایت مندی چه در حوزه شهری و چه در حوزه شرکتی اهداف نظام جمهوری اسلامی و اهداف صنعت نفت کشور را تحقق ببخشیم و همکاران ما درسازمان بهداشت و درمان خارگ مطمئن باشند این شرکت نگاه ویژه ای به حل مسایل و مشکلات آن سازمان دارد .

در پایان جناب آقای دکترسرداری پورسرپرستبهداشت و درمان خارگ,  فعالیت ها در حوزه های سلامت و مراجعات همکاران اورژانس و خدمات تخصصی و آزمایشگاه و همچنین اعزام بیماران را در غالب گزارش ارایه داد و اطمینان داد که بهداشت و درمان تلاش بیشتری را در جهت رضایتمندی مراجعین به کار خواهد بست .  

               

(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید