سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۴
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

یکپارچه سازی روش های اندازه گیری نفت خام درشرکت های تابعه نفت ایران

الزامات و راهکارهای یکپارچه سازی روش های اندازه گیری کمی وکیفی نفت خام در مبادی ورودی و خروجی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران مورد بررسی قرار گرفت.

یکپارچه سازی روش های اندازه گیری نفت خام درشرکت های تابعه نفت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در دومین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدرو کربن ها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، الزامات و راهکارهای یکپارچه سازی روش های اندازه گیری کمی و کیفی نفت خام در مبادی ورودی و خروجی در تاسیسات شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در سه بخش الزامات قانونی، الزامات عملیاتی و راهکارها، نقد و بررسی  شد.

در این نشست موضوعاتی چون  اجرا و پیاده سازی قوانین برنامه پنجم توسعه، الزامات قوانین بودجه  سالیانه ، الزامات وزارتی  و الزامات شرکت ملی نفت  ایران  براساس مصوبات هیات مدیره و دستورالعمل های اجرایی مطرح شد.

همچنین مالکیت و تعهدات شرکت ها در قبال هم، تعهد تولید و عملکرد شرکت ها براساس برنامه های تدوین شده  و جلوگیری از بروز مغایرت ها و کاهش  اختلاف ها از دیگر مباحث این نشست علمی بود.

برقراری روابط صحیح مالی ، قرار دادی  و عملیاتی بین تولید کننده و تحویل گیرنده،  نگاه تخصصی  به مقوله میترینگ و اندازه گیری،  راهبری صحیح و درست از سیستم های موجود، طرح  و پروژه های اجرایی و  اجرای  به موقع الزامات و قوانین  با تخصیص بودجه های مرتبط از سوی دولت وزارت نفت و اجرای به موقع پروژه های مرتبط  از سوی شرکت های تولیدی و عملیاتی از راهکارهایی بود که در این میزگرد تخصصی ارائه شد.

(یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳) ۱۶:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید