دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱
IOTC
چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۸۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تاکید مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر اجرای دقیق سیاست های کلی نظام در پدافند غیر عامل کشور که از سوی مقام معظم رهبری (مد) ابلاغ شده وهمچنین رعایت دستورالعملهای شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد

تاکید مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروز موسوی در نشستی  با حضور روئسای  شرکت های  نفتی مستقر در خارگ و همچنین ریس  بهداشت و درمان خارگ با بیان اهمیت صنعت  نفت  در حوزه  های اقتصاد, امنیت, فرهنگ و سیاست کشور در شرایط  پر خطر و ریسک شرکت های نفتی در خارگ گفت:  باید  مسائل مربوط به  پدافند غیر عامل  به گونه ای اجرا شود که در صورت  بروز هرگونه حادثه غیر قابل پیش بینی, با مقاوم سازی تاسیسات و آمادگی کامل  کمترین آسیب به  تاسیسات وارد شود.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد:  برنامه های ما در پدافند غیر عامل  باید به گونه ای باشد تا استمرار و پایداری در تولید  و صادرات نفت برقرار باشد و  عملیات  صادرات نفت خام  در مواقع بحرانی یک روز هم قطع نشود.

 وی با بیان اینکه  براساس رسالت و مسئولیت  شرکت پایانه ها  باید به خطوط ارتباطی  و زیر ساخت ها اهمیت داده شود و مشکلی برای ارتباط با بیرون از جزیره  ودر داخل نباشد  گفت: سیستم فیبر نوری  اختصاصی  باید به  گناوه  داشته باشیم.

 موسوی تاکید کرد:  در مباحث  پدافند غیر عامل باید  جنگ های نامرئی دشمن  از جمله  حملات سایبری,جنگ نرم,جنگ اقتصادی  لحاظ شود و حراست , HSE و فناوری اطلاعات,  باید در تدوین  طرح جامع  پدافند غیر عامل در جزیره  کمک کنند .

 مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد:  با توجه به  اهمیت  مباحث پدافند غیر عامل در  شرکت پایانه های نفتی ایران  باید  با همفکری ها , تدبیرو انتقال تجربیات  و بازسازی شرایط  فعلی  بتوانیم برای آیندگان آینده ای مطمئن و ایمن را لگوسازی کنیم.

 موسوی خاطر نشان کرد:  مباحث پدافند غیر عامل  و مدیریت بحران  براساس سیاست های ابلاغی  مقام معظم رهبری  است  و این سیاست ها روشن  است  و  ابلاغ شده  و ما اجازه نداریم  مسائل  پدافند غیر عامل را نادیده بگیریم  و ماموظف به اجرا و عملیاتی نمودن این سیاست ها با آغاز برنامه ها و نگرش یکپارچه در جزیره خارگ هستیم.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تاکید بر اجرای دقیق سیاست های کلی نظام در پدافند غیر عامل کشور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد) و رعایت دستورالعملهای شرکت ملی نفت ایران  تاکید کرد.

وی افزود:  شرایط عملیاتی و پرخطر صنعت نفت، جایگاه این صنعت عظیم در حوزه اقتصاد و امنیت کشور می طلبد که همه همکاران در کلیه مدیریتهای تابعه وزارت نفت با استفاده از تجربیات گرانبهای هشت سال دفاع مقدس از یک سوو استفاده از کلیه فن آوری های روز جهانی در ایجات امنیت و مقاوم سازی تاسیسات را از سوی دیگر بکار گرفته و در کلیه شرایط همراهی و همسویی تنگاتنگی را با یکدیگر داشته باشند

(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید