سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۷
IOTC
یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۷۸۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آغاز فعالیت های عملیاتی در میدان های نفت و گاز استان مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: در حوزه نفت و گاز طبق آخرین نشست با وزیر نفت، فعالیت های لازم در میدان های نفت و گاز موجودو در محدوده استان مازندران آغاز می شود.

آغاز فعالیت های عملیاتی در میدان های نفت و گاز استان مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شجاعی با بیان اینکه تلاش مجمع نمایندگان این است که میدان های نفت و گاز را فعال کنیم تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای حوزه دریای خزر و همسایه از سفرهای نفت خزر بهره برداری می کنند.

وی در زمیه افت فشار گاز در استان گفت: با احداث روژه دامغان به ساری، این طرح تا پایان سال ۹۴ اجرایی می شود، افت فشار گاز مرتفع می شود و سه بخش شهرستان ساری وروستاهای بالادست میاندورد از نعنت گاز برخوردار می شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: در حوزه عمرانی، اعتباراتت خوبی برای سرعت بخشی پروژه های راه درنظر گرفته شد و سال آینده مسیر هراز و فیروزکوه چهاربانده می شود و مسیر ساری به تهران نیم ساعت کمتر می شود.

شجاعی بیان داشت: در زمینه ترابری هوایی، در فکر آن هستیم تا پروازه های خارجی را در بخش مسافربری و باربری فراهم کنیم و ترابری به کشورهای شمالی همسایه خزر برنامه هایی داریم.

(یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳) ۱۲:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید