سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۴
IOTC
یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۷۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

مسائل و مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ بررسی شد

مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران و مسوولان بهداشت و درمان صنعت نفت خارک در یک نشست هم اندیشی، مسائل و مشکلات و فعالیت های بهداشتی و درمانی صنعت نفت در جزیره خارک را بررسی کردند.

مسائل و مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست گفت: بهداشت و درمان در محیط های اقماری یکی از ضروریاتی است که باید به شکلی مستمر مورد توجه قرار گیرد.

سید پیروز موسوی افزود: باید با انسجام و تعامل و شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل آسیب رسان، برای سلامتی کارکنان تلاش کنیم. انجام معاینات دوره ای کارکنان و طرح معاینات دوره ای خانواده ها از موارد مهم پیشگیری و تامین سلامت کارکنان است.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: باید به گونه ای فعالیت کنیم که کارکنان و خانواده آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تامین شود.

در این نشست دکتر رجبی، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت خارک نیز با ارائه گزارشی به تشریح وضع موجود بهداشتی و درمانی بیمارستان خلیج فارس خارک پرداخت و سرفصل انتظارها و تقاضاهای خدماتی و پشتیبانی آن مجموعه را از شرکت پایانه های نفتی ایران بیان کرد.

پیشتر مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت از انجام ارزیابی بیمارستان خلیج فارس خارک با هدف تخصیص اعتبار لازم خبر داده بود.

دکتر سمیع در جریان سفر به جزیره خارک با تاکید بر این که مسائل بهداشتی و درمانی و به ویژه وضعیت نیروی انسانی این منطقه رکن مهم سازمان محسوب می شود گفت: رفع مسائل و مشکلات همکارانی که در شرایط سخت آب و هوایی مناطق عملیاتی مشغول به خدمت رسانی هستند را از اولویتهای کاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: بیمارستانهای نفت تهران و اهواز نیز به عنوان بیمارستانهای معین و پشتیبان مناطق عملیاتی تجهیز شده اند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درباره ساختار فیزیکی بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت و لزوم توجه به نگهداشت آن، گفت: اقدامهای اولیه و برآورد هزینه برای قسمتهایی از این بیمارستان که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات دارد، انجام شده است و به معاونت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام شده است تا در جلسه های آینده هیئت مدیره شرکت ملی نفت این موضوع پیگیری و مطرح شود.

وی ادامه داد: در صورت تصویب این بودجه، شرکت پایانه های نفتی ایران عملیات تعمیر و رفع مشکلات ساختمانی بیمارستان خلیج فارس را اجرا خواهد کرد.

سمیع همچنین با اشاره به بحث تامین تجهیزات بیمارستان جزیره خارک اظهار کرد: تامین برخی از تجهیزات، نیاز به دریافت مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان تاکید کرد: ارزیابی بیمارستان خلیج فارس جزیره خارک به منظور اعتباربخشی که به دلیل وجود برخی موانع تاکنون انجام نشده، از جمله مواردی است که پیگیری و بزودی انجام می شود.

(یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید