یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۳
IOTC
دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۷۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

استاندارد سازی و بروز رسانی تاسیسات نفتی خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ , استاندارد سازی و بروز رسانی تاسیسات نفتی خارگ را پراهمیت خواند و برلزوم اجرای مستمر آنها تاکید کرد.

استاندارد سازی و بروز رسانی تاسیسات نفتی خارگ

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروز در بازدید از روند اجرای پروژه بازرسی و تعمیرات وتعویض دو خط لوله اصلی 48 اینچ نفت خام گفت: این خط لوله به منزله شریان حیاتی کشور است و ما به عنوان نماینده 70 میلیون جمعیت کشور که این تاسیسات را تحویل گرفته ایم نباید ریسک کنیم باید کلیه نقاط و تاسیسات را بصورت مستمر مورد مطالعه قرار داده و با رعایت اولویت بندی به موقع تحت تعمیرات اساسی قراردهیم.

وی افزود: در طول عمر اسکله برای نخستین بار است که این خط لوله تعویض می شود سابقاً بعلت تراکم کار فرصت زیادی برای اینگونه تعمیرات نداشتیم ولی فعلاً شرایطی پیش آمده و باید هر نوع تهدیدی را به فرصت تبدیل کنیم ما باید این حساسیت را درک کنیم که عدم رسیدگی به موقع و عدم رعایت  استانداردها و بروز حوادث بعدی  اعتبار جهانی شرکت پایانه ها را مخدوش نماید.

موسوی تصریح کرد: دراینگونه موارد موضوع هزینه و فایده و محاسبات معمولی نباید چندان بر اولویت های ما تاثیر بگذارد و آنچه برای ما  اهمیت حیاتی دارد اعتبار بین المللی ،منطقه ای و داخلی شرکت پایانه های نفتی ایران است .

پروژه بازرسی و تعمیرات وتعویض دو خط لوله اصلی 48 اینچ نفت خام بعد از پنجاه سال بر روی اسکله تی با استفاده کامل از امکانات و تجهیزات شرکت پایانه ها و با مشارکت و حضور فعالانه کلیه ادارات منطقه خارک و با استفاده از خدمات فنی و مهندسی این کارشناسان و متخصصان شرکت بدون استفاده از امکانات پیمانکاران درحال انجام است. برپایه این گزارش طول بازرسی و تعویض و تعمیرات این دو خط در یال شمالی و جنوبی اسکله تی بالغ بر 900 متراست.

(دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید