یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۶
IOTC
جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۷۷۷
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

همایش پیاده روی « خورشید فجر » در جزیره خارگ برگزار می شود

در ششمین روز از دهه مبارک فجر، امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران با همکاری نهادهای محلی در جزیره خارگ، همایش پیاده روی خانوادگی با عنوان «خورشید فجر» برگزار می کند.

همایش پیاده روی « خورشید فجر » در جزیره خارگ برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ با اعلام این مطلب افزود: در این رویداد فرهنگی، ورزشی که با مشارکت ارگان های محلی امروز(جمعه 17 بهمن) راس ساعت 15 از میدان فرودگاه خارگ برگزار می شود، شرکت کنندگان یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارند.

عباس اسدروز ضمن دعوت از تمامی کارکنان صنعت نفت و خانواده آنان، ورزشکاران و مردم ورزش دوست جزیره خارگ، با اشاره به نقش و جایگاه برنامه ها و همایشهای همگانی در راستای ارتقای سلامت مردم و کارکنان صنعت نفت و اهیت ورزش و تندرستی تصریح کرد: گرامیداشتن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح همشهریان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

همایش پیاده روی خورشید فجر از میدان فرودگاه شهدای جزیره خارگ آغاز می شود و از مسیر پارک شهید مژده، جاده دسترسی به باشگاه ملوانان و باغ پرندگان به پارک ساحلی خارگ پایان می یابد.

(جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳) ۰۹:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید