دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۲۳:۵۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۷۷۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی

روابط‌ عمومی‌های بخش‌های مختلف باید با ارتباط با مردم سخنان دکتر روحانی و مصوبات دولتی را بین مردم تبیین نمایند که متأسفانه روابط‌ عمومی استانداری‌ها و بخش‌های دولتی در این زمینه ضعیف بوده و به خوبی عمل نکرده اند.

ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، التزام به قانون‌مداری را لازمه موفقیت در برنامه‌های دولت دانست و گفت:‌ هر حرکتی در جامعه باید در مسیر قانون و مقررات باشد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،مرتضی بانک روز سه شنبه در مجمع معاونین اداری و مالی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل گفت:بسیاری از فسادهای مالی و اداری به دلیل تفسیرهای شخصی از قانون است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کشور با قانون‌گریزی محقق نمی‌شود، افزود: بسیاری از مصوبات دولت قبل مسیر قانونی را طی نکرده اند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ، شرط لازم برای ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در طرح‌های اقتصادی را وجود قوانین متناسب و روشن در کشور دانست و افزود: برخی قوانین و مقررات در کشور به طور نامتناسب و بیش از حد به تصویب رسیده‌اند و همین قوانین اضافی و دست و پاگیر ، باعث سردرگمی در جامعه خواهد شد.

وی دولت یازدهم را دولتی مظلوم خواند و با تاکید بر ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها ، گفت: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف باید با ارتباط با مردم سخنان دکتر روحانی و مصوبات دولتی را بین مردم تبیین نمایند که متأسفانه روابط‌عمومی استانداری‌ها و بخش‌های دولتی در این زمینه ضعیف بوده و به خوبی عمل نکرده اند.

(چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳) ۲۳:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید