جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹
IOTC
یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۷۷
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

راه اندازی خط پروازی خارگ - مشهد

نخستین جلسه شورای فرهنگی خارگ در سال جاری، با اعلام خبر راه اندازی خطوط دو طرفه پروازی مشهد به خارگ همراه بود.

راه اندازی خط پروازی خارگ - مشهد

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, با اخذ مجوز از وزیر نفت , مقرر شده است  تا به منظور خدمت رسانی بیشتر به ساکنان جزیره خارگ از تابستان امسال  به خصوص خانواده شهدا و جانبازان، پرواز از خارگ به مشهد و بالعکس برقرار شود.

بر این اساس، درنخستین جلسه شورای فرهنگی خارگ، توجه به آموزش های قرآنی، هنری، ورزشی و فرهنگی نیز مورد تاکید قرار گرفت و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شد.
در این جلسه برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده های کارکنان ساکن در منطقه، تصمیم گیری و همچنین هماهنگی های لازم با بخش های مختلف خارگ صورت گیرد.
از دیگر تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای فرهنگی، برگزاری اردوهای دانش آموزی، سفرهای زیارتی و سیاحتی برای فرزندان کارکنان و برگزاری مراسم و جشن های مختلف برای همکاران اقماری در شهرهای شیراز، اصفهان، اهواز و بوشهر و دعوت از خانواده کارکنان پیمانکاری در این جشن ها بود.
بر اساس اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعضای شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی نیز در این جلسه انتخاب شدند که مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی به عنوان رییس شورا فعالیت می کند و رییس روابط عمومی، مدیر امور مالی، مدیر خدمات پشتیبانی، رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران و همچنین فرمانده بسیج و دبیر ستاد اقامه نماز این شرکت از اعضای دیگر این شورا محسوب می شوند؛ به طبع شورای فرهنگی در مناطق عملیاتی همچون عسلویه، خارگ و شمال (بهشهر) نیز تشکیل و امور فرهنگی بیش از پیش پیگیری می شود.

 
(یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید