دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۶
IOTC
چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۹:۳۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۷۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

صادرات 480 هزار بشکه میعانات گازی فاز های 15 و 16 پارس جنوبی

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از صادرات نخستین محموله میعانات گازی فاز های 15 و 16 پارس جنوبی به میزان 480 هزار بشکه خبر داد.

صادرات 480 هزار بشکه میعانات گازی فاز های 15 و 16 پارس جنوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی با اعلام این مطلب  افزود:  با برنامه ریزی های صورت  گرفته و ضمن انجام هماهنگی  های لازم با مدیریت های امور بین الملل، نظارت بر تولید نفت و گاز، اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات  مواد نفتی و شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی، عملیات بارگیری محموله میعانات گازی از فاز 15 و 16 انجام شد.

وی توضیح داد: برای اجرای این عملیات پس از پهلودهی نفتکش به گوی  شماره  یک پایانه عسلویه، بارگیری میعانات گازی تولیدی فازهای یاد شده انجام شد.

موسوی ادامه داد: با توجه  به اینکه این بارگیری اولین بارگیری برنامه ریزی شده از فاز های  15 و 16 بوده است مستلزم انجام اقدامات و هماهنگی های اولیه ای بود که خوشبختانه با همکاری خوب و اثربخش شرکت ها و مدیریت های  مربوطه این مهم به شکل مناسبی انجام شد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: این شرکت همانند  گذشته حداکثر توان فنی  و عملیاتی خود را در راستای  تحقق اهداف شرکت  ملی نفت ایران به کار خواهد گرفت.

(چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳) ۱۹:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید