دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۲
IOTC
دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۸:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۷۴۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام کشور/ تعمیر دو گوی شناور در خارک آغاز شد

تعمیر اساسی دو گوی شناور شرکت پایانه های نفتی ایران، با هدف توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام کشور و به منظور افزایش قابلیت پهلودهی و بارگیری نفتکش ها در فضای خارج از اسکله ها، در جزیره خارک آغاز شد.

توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام کشور/ تعمیر دو گوی شناور در خارک آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، صادق دراوی پور، سرپرست مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام این مطلب، افزود: به منظور تعمیر این دو گوی شناور جزیره خارک پس از سبک سازی این دو گوی از آب خارج شدند و به خشکی منتقل شدند.

وی توضیح داد: برای تعمیرات این گوی های شناور اقدام شده است و پیش بینی می شود بر اساس زمانبندی مشخص شده تعمیرات اساسی این دو گوی تا یکماه آینده به اتمام برسد و برای مونتاژ به آب برگردند.

دراوی پور با بیان این که تعیین درصد پوسیدگی و رفع آن، آند گذاری، سند بلاست و تعمیرات مکانیکال و بلاستینگ و رنگ آمیزی و اجرای دستورالعملهای اجرایی یک فرآیند فنی و عملیاتی مهم است که باید اجرا شود، گفت: کلیه تعمیرات با نظارت کارشناسان و مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می شود.

سرپرست مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: هر یک از این گوی های شناور وزنی بیش از ١٢٠ تن دارند و قابلیت خدمات دهی به کشتیهای ٢٥٠ هزار تنی را دارند.

(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۸:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید