جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۳
IOTC
سه شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

انتصاب سرپرست جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پایانه های نفتی ایران

با حکم سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پایانه های نفتی ایران

  به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, در این حکم با سپاس از تلاش‌های  حسن  طالب زاده  ریس پیشین این اداره،  خلیل غلامیان پور به عنوان سرپرست جدید اداره  فناوری اطلاعات  و ارتباطات شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شده است.
در متن حکم مهندس موسوی  خطاب به  خلیل غلامیان پور آمده است:
 نظر به تعهد، دانش و شایستگی جناب عالی به موجب این حکم و از تاریخ صدور این اطلاعیه به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت منصوب می گردید.

پشتیبانی فراگیر و اثربخش نرم افزاری، سخت افزاری و پیگیری جدی برنامه های عملیاتی امنیت فضای تبادل اطلاعات به منظور ایجاد بستری امن و مناسب برای استفاده بهینه از فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای تحقق اهداف مقدس سازمان وانجام ماموریت های حیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران از اهم وظایف محوله به جناب عالی می باشد. با عنایت به ضرورت و اهمیت پیگیری شرح وظایف مشخص شده و تکالیف ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و از طرفی در راستای ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه در راهبری و پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل، رعایت الزامات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیر عامل کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ضروری و لازم الاجرا می باشد. جا دارد از زحمات جناب آقای حسن طالب زاده در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی نموده و در مسئولیت های آتی برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی نمایم.

 

 

(سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید