چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۵
IOTC
دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۳ / ۱۷:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۸۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ضریب ایمنی اسکله پایانه نفتی شمال افزایش می یابد

ضریب ایمنی میترینگ، PLC و مانیتورینگ اتاق کنترل در پایانه نفتی شمال با تعویض دستگاه UPS برق افزایش می یابد و از بروز هرگونه اختلالی در تامین برق این نقاط جلوگیری می شود.

ضریب ایمنی اسکله پایانه نفتی شمال افزایش می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمیدرضا شاهدوست با بیان این که در آینده ای نزدیک بارگیری کشتی ها در پایانه نفتی شمال افزایش می یابد، گفت: برای جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین برق اداره عملیات این پایانه تصمیم به تعویض این UPS خارجی با نوع ایرانی کرد.

وی افزود: با نصب UPS ایرانی علاوه بر این که از دستگاه تازه تر و روزآمدتری استفاده می شود، پشتیبانی فنی و خدمات دهی مناسبی نیز از سوی این شرکت ایرانی برای تعمیر و نگهداری این UPS صورت می گیرد.

شاهدوست تصریح کرد: همه موارد مربوط به زیرسازی از جمله نصب ساپورت دستگاه در اتاق PLC و جلوگیری از هرگونه تنشهای احتمالی و نقل و انتقال این UPS را کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام دادند.

رئیس پایانه نفتی شمال اظهار داشت: UPS قدیمی از مدار خارج شده، اما در حال آماده باش قرار گرفته و UPS جدید به شبکه بارهای اضطراری اسکله متصل شده و از هرنظر مورد تایید نماینده تغذیه الکترونیک قرار گرفته است.

(دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳) ۱۷:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید