یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۹
IOTC
دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۸۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در نمایشگاه نفت خوزستان اعلام شد

ساخت بیش از ٢ هزار کالا در شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیر بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران از موفقیت این شرکت در ساخت بیش از دو هزار کالا و تجهیزات کاربردی و موثر در صادرات نفت خبر داد.

ساخت بیش از ٢ هزار کالا در شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ولی محمد دهقانپور در بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: این قطعات مهم به وسیله متخصصان این شرکت با همکاری شرکتهای دانش بنیان بومی سازی شده است.

وی یادآور شد: پس از تشدید تحریمها در سال ٨٨ و خودداری شرکتهای خارجی از ارائه قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، ساخت کالاهای جدید بیش از پیش پیگیری و سفارش ساخت تعدادی از کالاهای راهبردی به تولیدکنندگان داخلی واگذار شد.

دهقان پور ادامه داد: پس از تایید بازرسی فنی شرکت پایانه های نفتی ایران، ساخت کامل برخی اقلام از جمله شیر ١٦ اینچ چهار راهه با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران و سازندگان توانمند داخلی به روش مهندسی معکوس ساخته شد.

شرکت پایانه های نفتی ایران نقش محوری در عملیات ذخیره سازی نفت خام، صادرات نفت و میعانات گازی و سواپ نفت خام دارد. این شرکت با داشتن چهار منطقه عملیاتی فعال در شمال و جنوب کشور یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صیانت از زیرساختهای نفتی موجود به شمار می رود.

(دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳) ۱۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید