دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۶
IOTC
سه شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۸۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایان خط لوله انتقال آبهای سطحی پایانه نفتی شمال

رئیس پایانه نفتی شمال گفت: پروژه احداث خط لوله انتقال آبهای سطحی پایانه نفتی شمال در آذر ماه امسال با استفاده از توان فنی و عملیاتی کارکنان و امکانات موجود در پایانه نفتی شمال به پایان رسید.

پایان خط لوله انتقال آبهای سطحی پایانه نفتی شمال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمیدرضا شاهدوست، با بیان این که تمام مراحل پروژه احداث خط لوله انتقال آبهای سطحی توسط نیروهای اداره تعمیرات و مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شد، افزود: انجام این کار توسط نیروهای داخلی، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تمام شده در بر داشت.

وی افزود: کلیه عملیات در بخشهای حفر ترانشه، خاکبرداری، زیرسازی و شیب بندی مسیر، آماده سازی دو تکه لوله فلزی فلنج دار جهت نصب ولو ایزوله کننده مسیر، ساخت منهول استقرار ولو ایزوله کننده در ابتدای مسیر و اتصال خطوط قدیم و جدید به وسیله نیروهای شرکت پایانه نفتی شمال انجام شده است.

شاهدوست با بیان این که با توجه به اهمیت اجرای دقیق این پروژه، ملاحظه های شیب بندی و عدم انحراف از مسیر با دقت بسیار بالایی انجام شد، تصریح کرد: این کار به طور کاملا صحیح انجام  و مورد تایید کارشناسان ناظر قرار گرفت.

رییس پایانه نفتی شمال تصریح کرد: با اجرای این پروژه از مسدود شدن مسیر خروجی آبهای سطحی پایانه نفتی شمال جلوگیری و امکان آب گرفتگی کاهش یافت و  یک مسیر برای اتصال خط لوله قدیم به دریا ایجاد شد.

شرکت پایانه های نفتی ایران نقش محوری در عملیات ذخیره سازی نفت خام، صادرات نفت و میعانات گازی و سواپ نفت خام دارد. این شرکت با داشتن چهار منطقه عملیاتی فعال در شمال و جنوب کشور یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صیانت از زیر ساختهای نفتی موجود به شمار می رود.

(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳) ۱۸:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید