جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۶
IOTC
سه شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

برگزاری مراسم جشن شکوفه ها در شرکت پایانه های نفتی ایران

هم زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر مراسم جشن ویژه دانش آموزان ودانشجویان ممتاز کارکنان شرکت پایانه ها در سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت در تهران با حضور مدیر عامل, اعضای هیات مدیره و تعدادی ازخانواده های کارکنان شرکت پایانه ها برگزار شد.

برگزاری مراسم جشن شکوفه ها در شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران,  دراین مراسم  سید پیروز موسوی  مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی  ایران با حضور در این جشن  از مقام  مادران قدردانی  و این مقام را ارزشمند  توصیف کرد.

 وی  شرکت پایانه های نفتی ایران را به عنوان یک سازمان  مهم که با  مد نظر قرار دادن شعار امسال که به عنوان  تولید ملی حمایت از کارو سرمایه ایرانی است به عنوان  یکی از اصلی ترین سازمان های  حمایت کننده  از کارو سرمایه ایرانی در کشور نام برد و به نقش شرکت پایانه های و کارکنان  تلاشگر آن را در توسعه پایدار  نفت و گاز کشور وهمچنین  توجه به نیروی انسانی  و خانواده های محترم کارکنان به عنوان عامل اصلی  پشتیبان  و مشارکت در ماموریت  شرکت پایانه ها همگام با تاکید  وزیر  محترم نفت و مدیر عامل شرکت ملی  نفت ایران اشاره کرد.

  تقدیر و اهدائ  جایزه  به دانش آموزان ممتاز توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین ریس روابط عمومی بخش دیگری از مراسم بود.

این مراسم  که با  قرائت قرآن  و مولودی خوانی و نمایش سمبلیک  میلاد  زهرای مرضیه  با هنر نمایی گروه حنانه آغاز شده بود  با  برنامه هایی همچون نمایش طنز, اجرای برنامه های شاد برای کودکان و خانواده ها ادامه یافت.

(سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید