چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۸
IOTC
پنج شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تقدیر مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از هنرمندان تئاتر خارگ / عکس

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از اعضای نمایش «بچه های خاکستری» که در بخش «تجربه های جوان» جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تهران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست با گروه نمایش بچه های خاکستری جزیره خارگ تصریح کرد: تلفیق فرهنگ و صنعت سبب بروز استعدادهای درخشان در دو حوزه فرهنگی و صنعتی شده که خوشبختانه جزیره خارگ در سال های اخیر در این دو حوزه خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، عزم خود را بر اجرای کیفی و بهتر برنامه های فرهنگی متمرکز کرده ایم و در این مسیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش می کنند.

موسوی خطاب به اعضای گروه نمایش «بچه های خاکستری» گفت: شما از افتخارات فرهنگی این جزیره و صنعت نفت هستید و به طور قطع با تلاش هایی که شما و دیگر هنرمندان این جزیره دارند در آینده نزدیک، شاهد افتخارات ملی دیگری نیز خواهیم بود.

بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه از 22 تا 28 مهرماه با حضور 18 گروه در بخش اصلی و 5 گروه در بخش تجربه های جوان در تالارها و تماشاخانه های حوزه هنری و خانه نمایش برگزار شد.

نمایش یاد شده در بخش کارگردانی، نویسندگی، بازیگری اول مرد، و بازیگر برگزیده از سوی هیأت داوران، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی دریافت کرد. در این نمایش چند نوجوان به دلیل مشکلات اقتصادی و شرایط خانوادگی مجبور به کار برای شخصی به نام اردشیر می شوند و با مسائل پیچیده اجتماعی رو به رو می شوند.

 

(پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید