جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۶
IOTC
شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آمادگی فنی برای ازسرگیری سوآپ نفت خام

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در گفت و گوی تفصیلی با روزنامه «تعادل» از آمادگی فنی این شرکت برای ازسرگیری سوآپ نفت خام خبر داد.

آمادگی فنی برای ازسرگیری سوآپ نفت خام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، «سوآپ نفت»، « تبدیل شدن جاسک به پایانه صادراتی»، « الزام وجود ذخایر استراتژیک در کشور» و بسیاری از خبرسازترین های حوزه نفت در حیطه فعالیت های او صورت گرفته است. از همان ابتدای صحبت ها لهجه گرمش این نوید را می دهد که با سخنان مفید مواجه خواهیم بود. «سید پیروز موسوی» مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، در این گفت وگو از مسایل مختلفی می گوید. خبرهایی خوش از «احیای سوآپ » طرح احداث مخازن ذخایر استراتژیک با ظرفیت 10 میلیون بشکه، تغییر سیاست وزارت نفت برای صادرات فرآورده های نفتی و متعدد سازی پایانه های نفتی از مهم ترین صحبت های مدیرعامل سابق منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

او از تجربیات جالبش در حوزه های مدیریتی مناطق انرژی می گوید. از ماجرایی که با مدیریتش توانست مردمی را که اجازه فنس گذاری در حیطه یک پالایشگاه را نمی دادند مجاب کند تا این تغییر را بپذیرند. از طرح های جدید برای توجه به نیازهای مشتریان نفتی ایران می گوید و از دشواری های تحریم ها. دشواری هایی که البته به گفته موسوی باعث شد خطوط لوله صادراتی کشور که از دوران جنگ تا کنون بی وقفه فعالیت می کردند فرصتی پیدا کنند تا دستی به سر و رویشان برای تعمیرات اساسی کشیده شود. مشروح مصاحبه پیروز موسوی که کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارد را با تعادل اینجا بخوانید

(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید