چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴
IOTC
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته فرعی کمیت و کیفیت در شرکت پایانه های نفتی ایران

چهاردهمین جلسه کمیته فرعی کمیت و کیفیت شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیران، روسا و کارشناسان این شرکت در جزیره خارگ برگزار شد.

برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته فرعی کمیت و کیفیت در شرکت پایانه های نفتی ایران

 
به گزارش  شرکت پایانه های نفتی ایران، هدف از برگزاری جلسه کمیته فرعی کمیت و کیفیت، ارائه محصول با کیفیت بهتر به خریداران نفت کشور است.
بر پایه این گزارش، این جلسات که زیر نظر مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود، منجر خواهد شد وظایف محوله به شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه کمیت و کیفیت نفت در حد بالاترین استانداردهای بین المللی انجام شود.
همچنین در چهاردهمین جلسه کمیته فرعی کمیت و کیفیت، تسریع پروژه های مرتبط و رفع تنگناهای عملیاتی در خصوص کمیت و کیفیت نفت خام صادراتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، بررسی و تحلیل گزارش های ماهانه، سالانه و میزان مواد نفتی دریافتی و صادراتی، تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد شرکت در بهبود ویژگی های کیفی و همچنین بررسی عملکرد سیستم های اندازه گیری و مسائل مرتبط با آن و ارائه راهکارهای عملی در خصوص افزایش کیفیت محصول و دقت در کمیت نفت تحویلی به نفتکش ها و پالایشگاه ها از مهمترین وظایف این کمیته است.
کمیته فرعی کمیت و کیفیت شرکت پایانه های نفتی ایران از سال 85 و همزمان با تشکیل کمیته اصلی کنترل و نظارت بر کمیت و کیفیت نفت خام، گاز و سایر محصولات تولیدی شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد و تاکنون 14 جلسه در سطح شرکت پایانه های نفتی برگزار شده است.

 
(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید