یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰
IOTC
دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری ملت ایران است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری ملت ایران است.

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری ملت ایران است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
هشت سال دفاع مقدس فصلی درخشان و ماندگار از کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و حماسه ای سترگ است و این برگ زرین از تاریخ پایه های استوار نظام را مستحکم تر نمود و خدامحوری، خوداتکایی و پویایی را برای نسل های آینده به ارمغان آورد و فرصتی ارزشمند فراهم نمود تا ملت قهرمان ایران اسلامی همواره یاد و خاطره رادمردان عرصه جهاد و استقامت را در حافظه تاریخی خود تثبیت نمایند.
 
بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلکون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد. نمایشی عظیم از جوانان غیور ایران اسلامی که در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران ایستادگی کرده و ضمن برهم زدن تمام معادلات بین المللی و نیز شکست دشمن، افتخاری ماندگار را برای کشور و انقلاب به ارمغان آوردند.
 
برخود لازم می دانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و در جهت آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی و تمامیت ارضی کشور از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزش های دفاع مقدس آشنا نماییم.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یادو خاطره همه شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ آن عزیزان، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده محترم آن عزیزان به خصوص حماسه سازان و ایثارگران پر افتخار این شرکت، تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی تمامی عزیزان را از درگان ایزد منان مسئلت می نمایم. موفقیت روزافزون همگان را در پیمودن راه و سیره شهدا با بهره گیری از آرمان های قدسی حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
سید پیروز موسوی
مدیرعامل
 

 

(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید